Mefisto...diabeł czy anioł?

Temat: czy ktos wygral z wrastajacymi wlosami na nogach??
500 za cale nogi czy lydki tylko bo ja uda tez mam koszmarne... w moim miescie (szczecin) kolezanka robila 1 wlosek za 1 zl... dziwny przelicznik tak jakos nie moge sobie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,24633528,24633528,czy_ktos_wygral_z_wrastajacymi_wlosami_na_nogach_.html



Temat: Depilacja
anexxa napisał(a): > ceny sa rozne, ale najczesciej za cale nogi, bikini > oraz pachy placi sie jakies 150 pln. z drobnymi > wahnieciami dookola tej sumy. > > xx. JA nie wiem ile płaci sie za depilację wszystkich rejonów ;),ale -u mnie za łydki biorą 35 złotych..toraczej tanio prawda?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,2401359,2401359,Depilacja.html


Temat: Czy swedzenie moze byc spowodowane depilacja?
Przyszla Ci do glowy alergia? Moze, ale wcale nie musi miec zwiazku z depilacja. Ja mam cale nogi podrapane, tak standardowo juz od paru lat. Moja znajoma tez. U nas to reakcja na stres. Wystarczy, ze cos mnie mocniej zdenerwuje i rece automatycznie kieruja sie na lydki lub uda:) Pomagaja bardzo systematycznie stosowane emolienty (zreszta uzywasz je zamiast codziennego balsamu). W Polsce...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,92142507,92142507,Czy_swedzenie_moze_byc_spowodowane_depilacja_.html


Temat: kompleks 13-latki... czy depilowac??
> Nie rozumiem czemu mamy robią taki problem z kwestii golenia nóg czy pach. Prze > cież Twoja córka będzie to robiła całe życie, czy zacznie w wieku lat 13 czy 18 > nie będzie miało większego znaczenia dla jej włosków ;) Co najwyżej może nabaw > ić się kompleksów patrząc na swoje owłosione nogi i na gładkie nogi koleżanek. > I golenie jak ma się wprawę to kwestia kilkunastu sekund na jedną pachę i minut > y na jedną łydkę :-))) > > Kupić :), ale porządną golarkę, nie depilator (wraz z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,83689776,83689776,kompleks_13_latki_czy_depilowac_.html


Temat: depilator - bije sie uzyc?!
mnie to czeka, to mi się płakać chce ;( Nie wyobrażam sobie, jak można depilować sobie pod pachami (ale pewnie kiedyś spróbuję). Zgadzam się z poprzedniczką - od razu po depilacji nogi sa całe czerwone i w bąblach. Ale ja smaruje je balsamem i do rana nie ma śladu. Zaciśnij zęby i do roboty :) Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,66443953,66443953,depilator_bije_sie_uzyc_.html


Temat: Testy depilatorów - który najlepszy?
Używam depilatora na łydkach, nie mam już właściwie problemu z bólem. Problem pojawia się 2 tygodnie po depilacji - wrastające włoski - wrastają prawie wszystkie i strasznie to boli. w efekcie nogi nie nadają się do niczego - całe w czerwonych krostach. Mam bardzo suchą skórę - czy to jest jedyna przyczyna? Czy peeling należy wykonać przed depilacją czy np tydzień później?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,42663193,42663193,Testy_depilatorow_ktory_najlepszy_.html


Temat: Depilacja woskiem-Kraków
W Yves Rocher: - trzy-czwarte nóg 70zł - całe nogi 85zł - uda 50zł - łydki 50zł Ja robiłam na Grodzkiej depilację pach za 35zł ale zaraz mi odrosły włoski, więc dałam sobie spokój z woskiem i używam tylko depilatora.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,43517160,43517160,Depilacja_woskiem_Krakow.html


Temat: wloski w miejscach intymnych
juz w starozytnosci, mezczyzni w Rzymie depilowli cale cialo.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,61653064,61653064,wloski_w_miejscach_intymnych.html


Temat: I co z wrastającymi włoskami po depilacji nóg
I co z wrastającymi włoskami po depilacji nóg dziewczyny, macie jakiś skuteczny sposób. co robić, aby zapobiegać, jak pielęgnować łydki. może macie swoje, sprawdzone sposoby. i jak pozbyć się czerwonych plamek. moje łydkicałe wysypane czerwonymi kropeczkami - dodam że już zaprzestałam depilacji depilatorem,ale problem nie zniknął. co robić?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,3817986,3817986,I_co_z_wrastajacymi_wloskami_po_depilacji_nog.html


Temat: wosk czy depilator
Gość portalu: lan napisał(a): > mam wlasnie dylemat, chce na wakacje miec ladne nogi (i nie tylko) uzywalam > zawsze golarki, ale juz mam dosc, chcialabym zmienic, ale teraz nie wiem na > co, slyszalam ze po wosku skora jest znacznie gladsza, ale ze depilator jest > dokladniejszy... jak to jest, jesli macie doswiadczenie to prosze pomozcie w > wyborze... lato sie zaczelo, a moje cialko nadal owlosione :( > pozdrawiam Depilator chyba cholernie boli i bywa, że ucina, a nie urywa włoski (to samo można osiągnąć żyletką). Wosk moim zdaniem lepszy, ale ... I niestety nie jestem zadowolona. Pomijam, że tył nóg wymaga niezłych akrobacji, to jeszcze opakowanie (no takie 2 - 2,5 raza większe od przeciętnego słoiczka kremu) ledwie starczyło na same łydki, a gdzie reszta? Suma sumarum chyba karnie udam się do kosmetyczki, bo cena wychodzi prawie ta sama (tutaj prawie 55,- na same łydki i to niedokładnie - musiałam użyć plastrów z woskiem na zimno, żeby wyrwać resztę włosków (dodatkowy koszt), a u kosmetyczki wyjdzie pewnie 100, może ciut więcej, ale na całe nogi i bikini, a może i nawet na ręce) i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,6746014,6746014,wosk_czy_depilator.html


Temat: depilacja
depilacja Chciałabym na dłuzszy czas (dłuzszy niz gdy uzywam maszynki) zdepilować nogi. Depilowałam je woskiem ,ale miałam całe uda i trochę łydki pokryte siateczka popękanych naczyniek ! Czy jest jakiś inny sposób na depijację? Niestety w tym momencie nie stać mnie na zabieg laserem ani na depilator. Moze po zazywaniu jakis wzmacniajacych lekarstw problem naczyniek zniknie? kremy depilacyjne rozpuszczaja włosy przy nasadzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,97768,97768,depilacja.html


Temat: Zmasakrowane nogi po depilacji laserowej!!!pomocy!
co onacza ze do poprawki ale nie byłam w stanie nawet zmusisc sie na tel do studia poniewaz jakby mi mieli poprawic tą depilacje zebym miała jeszcze cos gorszego na nogach to ja dziekuje:/wolałam sobie darować . A pewnie i oni sami widzac moje nogi stwierdzilby ze o poprawce nie mam co myslec;) ale te strupki powolutko schodza jest to okropnie mozolne ... ze tu teraz liczy sie tylko czas. U Ciebie z pewnoscia bedzie podobnie jesli nie masz tak strasznie piekacych tych strupków to zgłos sie o poprawke ja zrezygnowałam z dalszej depilacji...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,38391,57679243,57679243,Zmasakrowane_nogi_po_depilacji_laserowej_pomocy_.html


Temat: co myślę na temat depilacji laserem
co myślę na temat depilacji laserem Pisałam juz na innym forum ale są dwa wiec tutaj tez chce wyrazic swoją opinie, o tym ,że tyle lat kompletnie bez sensu zmagalam sie depilacja woskiem. Mam pretensje do swojej kosmetyczki. Zawsze kiedy kolejny raz przychodziłam na wosk wmawiała ,że depilacja laserowa jest szkodliwa , mało skuteczna, niesprawdzona. Łydki a w szczególności uda miałam już tak zmasakrowane, że w ogóle ich nie odkrywałam. Wrastające włosy tworzyły stany zapalne. Moje nogi wyglądały jak po ospie. Byłam zdesperowana.Z każdym miesiącem bylo coraz gorzej. Moja kosmetyczka oczywiscie w kołko - depilacja laserowa to wielka niewiadoma ble ble ble.Nogi byly cale w ranach. Pomyslalm - chyba lepiej juz miec włosy. CO z tego ze nie bylo wlosów. Zamiast nich mialam ropiejace wrzody.Doprowadzilam sie do takiego stanu ,że poszłam do dermatologa, który mi polecił depilacje laserową. Powiedzialam sobie ok 400 zł to nie majatek ide na łydki. Teraz odkrywam i nogi i …...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,38391,81688173,81688173,co_mysle_na_temat_depilacji_laserem.html


Temat: po próbie laserowej...
po próbie laserowej... dziś miałam próbe laserową na łydce i troche sie obawiam czy zdecydowac sie na zabieg depilacji. W miejscu depilacji pojawiły sie jakby oparzenia-ciemniejsze plamy, to raczej nei strupki.Z jednego zeszła skóra i jest biała plama. Boje sie że po zabiegu całe nogi będa w takie plamy brązowo-czerwone i zostaną blizny. Czy powinnam podejmowac sie tej depilacji?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,38391,92281571,92281571,po_probie_laserowej_.html


Temat: jaka ja glupia bylam :(
cale nogi kremem? chyba mozna zbankrutowac :P, bede sie wspomagac depilatorem :P)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,23643311,23643311,jaka_ja_glupia_bylam_.html


Temat: ktory depilator?
ja po ostatnim uzyciu depilatora tez mam jeszce slady, a mineło 13 miechów. zabrakło mi plastrów i podkusiło mnie, że sobie skoncze łydki depilatorem:-(( Wydaje mi sie, ze to nie chodzi o typ depilatora i kupno nowego nic nie da, ale może się myle. Zachecam do wosku, tez mi troche wrastaja ale duzo mniej. A włoski na nogach, kiedys całkiem mocne przez golenie no i hirsutyzm, teraz sa duzo słabsze i jasniejsze, choc ilościowo jest ich sporo. ja robie wosk w domu, bo na kosmetyczke (cale nogi+bikini) mnie nie stać. Samemu jest ciężko,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,23732910,23732910,ktory_depilator_.html


Temat: Prawidłowe"woskowanie"
pierwszy raz jest niezbyt przyjemny (glownie dlatego, ze nie wiesz jak to jest, boisz sie i napinasz skore, co utrudnia depilacje). wazne, by sie sprobowac zrelaksowac i nie wybierac terminu krotko ... za cale nogi (lydki+uda)i bikini. Chodze do kosmetyczki w Poznaniu, w Warszawie moze byc drozej. Pozdrawiam serdecznie :) bryt
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,24755774,24755774,Prawidlowe_woskowanie_.html


Temat: dlaczego młode panie chodzą ciągle w spodniach
ja tam uwazam ze wszelka przesada jest niewskazana: ani mezczyzni nadmiernie owlosieni, ani calkowicie pozbawieni wlosow na ciele nie wygladaja estetycznie ani sa dla mnie atrakcyjni.. a co do depilacji kobiet: ... w saszetkach po dwie, cena ok. 4-5 zl za pare, wydajnosc: jedna saszetka na cale nogi lub lydki i przedramiona, wystarczy uzywac raz na tydzien, zreszta to zalezy od pory roku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,652,11697532,11697532,dlaczego_mlode_panie_chodza_ciagle_w_spodniach.html


Temat: Depilujecue cale nogi czy tylko lydki??
Jeny, jestem w szoku... ja depiluję całe nogi i wydaje mi sie to logiczne, chociaż za dużo włosów na nich nie mam. Depilowanie tylko łydek to jak, nie przymierzając, umalowanie tylko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,25671231,25671231,Depilujecue_cale_nogi_czy_tylko_lydki_.html


Temat: depilacja woskiem
depilacja woskiem - ceny z jednego z warszawskich gabinetów kosmetycznych całe nogi-65 łydki, uda lub ręce-40 bikini lub pachy-25 wąsiki lub broda-16 usuwanie owłosienia elektrolizą - 1 wkłucie -1zł
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,1583324,1583324,depilacja_woskiem.html