Mefisto...diabeł czy anioł?

Temat: Lewatywa
Miejsce w którym miałoby sie znaleźć ewentualne nacięcie krocza trzeba ogolić, ze względu na lepsze gojenie i mniejsze ryzyko infekcji rany. Jesli jest u Ciebie problem ze stanami zapalnymi po depilacji ... nastepuje zazwyczaj przed wyrzynaniem główki, a wiec jeszcze troche czasu na obmycie krocza jest.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,548,23911138,23911138,Lewatywa.html



Temat: Depilacja okolic słonika - czy facet powinien ?
p.s.j napisał: > "Depilacja prącia, krocza oraz worka mosznowego" brzmi _zdecydowanie_ lepiej > niż "depilacja okolic słonika". Okolice słonika zatrącają o pedofilię i quasi- > erotyczne zabawy małych dzieci w "doktora"...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,44935230,44935230,Depilacja_okolic_slonika_czy_facet_powinien_.html


Temat: Wygolone kobiety
Łysa plana w kroczu wygląda rzeczywiście śmiesznie, wyznaję zasadę "wszystko, albo nic", facet bardzo bujnie owłosiony i nie mający ochoty na depilację całości nie powinien sobie takiego gołefo placka fundować, tylko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,90068638,90068638,Wygolone_kobiety.html


Temat: depilacja łona przed porodem
A ja znam to nie z teorii lecz z autopsji. Wloski sa golone po to aby latwiej pozszywac (przepraszam za dosadnosc)naciete krocze i oby ono latwiej sie goilo. Najlepiej taki zabieg (tzn. depilacje) wykonac samemu w domku jeszcze przed wyjazdem do szpitala. Do Ani Jak wyglada nacinanie? Powiem Ci szczerze, ze mnie tez mdli na myls o tym co przeszlam podczas porodu....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,14076366,14076366,depilacja_lona_przed_porodem.html


Temat: Depilacja u mężczyzn?
... więcej tego nei zrobię...poprostu miałem tragiczne podrażnienia i chodziłem jak skejt :P....swędziało strasznie a podrapać się nie wypadało :P....także uważam że jedynie przycinanie lekkie ale napewno nei depilacje w tych okolicach....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37637,45033696,45033696,Depilacja_u_mezczyzn_.html


Temat: depilacja intymna dla mezczyzn
Szanowny Panie, Wykonujemy również depilację intymną dla mężczyzn. Może być ona bolesna jednakże nie bardziej niż depilacja intymna kobiet. Koszt całościowej depilacji intymnej- prącie- 400 pln, jądra- 500 pln oraz krocze 500 pln całościowa depilacja wynosi 1400 PLN pozdrawiamy i zapraszamy serdecznie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,38391,45450812,45450812,depilacja_intymna_dla_mezczyzn.html


Temat: 420 sekund do orgazmu
Czy faceci powinni depilować się okolicach krocza? Od pewnego czasu nurtuje mnie jedno pytanie. Czy faceci powinni depilować się okolicach krocza? Na zdjęciach i na filmach w internecie widziałem, że wszyscy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,210,100693210,100693210,420_sekund_do_orgazmu.html


Temat: pacjenci!
Wlasnie dlatego dziwia mnie te panny. Gotowe sa dla swego faceta i urody golic cale cialo 1000 razy dziennie, depilowac sie zyletka, laserem, woskiem i czym sie da, wydadza forse na kosmetyki...Ale jak maja rodzic, to ogolenie krocza staje sie dla nich opresja, lewatywa udreka ( mimo, ze wczesniej gotowe byly wydac fortune na hydrokolonoskopie)...Ja tego nie pojmuje i pojac nie moge,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,305,21925341,21925341,pacjenci_.html


Temat: dość intymne pytanie-golenie krocza
Generalnie nie praktykuje sie juz golen krocza to metody jakie stosowano kilka lat temu,jednak ja z doświadczenia wiem ze jet to bardzo praktyczne po pierwsze łatwiej dbac o higiene po porodzie ... gdy go nie ma,a jeśli chodzi o sposob depilacji w tych miejscach to stosuje maszynki do golenia,mam wprawe wiec brzuszek mi nie przeszkadza w tej czynności.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,21413316,21413316,dosc_intymne_pytanie_golenie_krocza.html


Temat: kosmetyka przed porodem
Nie wyobrażam sobie , tak jak niektóre ciężarne chodzić z "krzakiem". Dla mnie depilacja jest czymś jak najbardziej naturalnym i w każdej chwili mógł mnie poród zaskoczyć ,a ja byłabym przygotowana. ... u niektórych to trzeba się przedzierać. Maszynka, lusterko, gimnastyka pod prysznicem i krocze super wygolone. Moja przyjaciółka jest położną i wiem,że naprawdę krzywo patrzą na te wszystkie "krzaki".
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,35189221,35189221,kosmetyka_przed_porodem.html


Temat: golenie... :/
... po znieczuleniu, podmywały mnie położne, kilkakrotnie, i łatwiej im było dokładnie umyć krocze. Zresztą jedna z nich normalnie mi dzięki składała za całkowitą depilację DDDDD
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,49962730,49962730,golenie_.html


Temat: depilacja do porodu
depilacja do porodu Koleżanka powiedziała mi, że do porodu muszę być zupełnie wydepilowana w okolicach intymnych. Podobno jest to niezbędne szczególnie podczas nacięcia krocza. Ja depiluję linię bikini, ale szczerze mówiąc...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,101704079,101704079,depilacja_do_porodu.html


Temat: fotki z porodu-brrrrrrrrrr..........
pewnie dlatego, ze jakis konował naciął cię w złym momencie. To tak jak depilacja przy naciągniętej a luźnej skórze - pierwszego prawie nie czujesz, drugie powoduje gwiazdki w oczach. Samo nacięcie nie powinno boleć zrobione w dobrym momencie, czyli w trakcie skurczu, kiedy tkanki są naciągnięte. Szycie moze bolec lub nie w zaleznosci od znieczulenia. Natomiast nacięcie krocza boli jak jasna cholera...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,29651479,29651479,fotki_z_porodu_brrrrrrrrrr_.html


Temat: bezpieczna depilacja krocza ???
bezpieczna depilacja krocza ??? położna w szkole rodzenia bardzo namawiała ostatnio do usunięcia owłasienia ponieważ, według niej, szybciej goi się rana po nacięciu a poza tym nie ma tylu bakterii. Może...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,29664500,29664500,bezpieczna_depilacja_krocza_.html


Temat: intymne pytanko.
... za mocne by moc sie przezcuic na depilacje krocza woskiem? Na ile czasu starcza Ci depilacja woskiem? Dosia i 38 tyg Kacperek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,13876683,13876683,intymne_pytanko_.html


Temat: depilacja to jeden z podstwowych zabiegow pilegnacyjno higie
depilacja to jeden z podstwowych zabiegow pilegnacyjno higie depilacja to jeden z podstwowych zabiegow pilegnacyjno higienicznych kobietynie moge pojac czemu depilacja (golenie?) krocza ma byc czyms nieprzyjemnym, krepujacym lub naruszajacym godnosc. kazda szanujaca sie dziewczyna depiluje cialo w tym i lono. moja matka nauczyla mnie tego w dziecinstwie i nie mama z tym problemow. zdepilowane krocze ulatwia zachowanie higieny. nie moglabym dzis luz sie nie depilowac.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,5660397,5660397,depilacja_to_jeden_z_podstwowych_zabiegow_pilegnac.html


Temat: depilacja to jeden z podstwowych zabiegow pilegnacyjno higie
w dziecinstwie nie trzeba depilowac krocza magdobo po prostu nie ma owłosienia, które pojawia się dopiero w okresie adolescencji. To a propos golenia łona w dzieciństwie. Poza tym nie uważam, żeby...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,5660397,5660397,depilacja_to_jeden_z_podstwowych_zabiegow_pilegnac.html


Temat: Poród w wodzie -opinie!!!
krocze (a robia to prawie wszystkim pierwiastkom z zalecenia ordynatora ktory ma przestarzale poglady ), to lepiej zeby przy zszywaniu widzieli co robia bo potem moze sie zle goic jak nieprawidlowo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,588,76565201,76565201,Porod_w_wodzie_opinie_.html


Temat: smutna refleksja...
... porodów powinien być karany Sama to 12 lat temu zrobiłam przyjaciółce i mam nadzieję, że już mnie za to kara spotkała. Zauważ, że w kwestii zzo, nacięcia/depilacji krocza, pozycji do porodu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,97902778,97902778,smutna_refleksja_.html


Temat: Jak w nagłupszy sposób zrobić sobie krzywdę :D
tym razem postanowiłam to zrobic kremem do depilacji. Za długo potrzymałam. Okolice d*py również popalone
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,82520427,82520427,Jak_w_naglupszy_sposob_zrobic_sobie_krzywde_D.html


Temat: Wiecie co ,,,to już przesada.
depilacji rzęs (chociaż moda na łysych ziomali sugeruje, że to nic stałego )). Gdybyś rzęsy uznała za nieestetyczne, też byś sobie dorobiła ideologię, że to siedlisko bakterii, a nie naturalna ochrona...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,15100630,15100630,Wiecie_co_to_juz_przesada_.html


Temat: Wiecie co ,,,to już przesada.
Przepraszam za błędy ortograficzne, ale to z przejęcia. Mma poczucie winy, że dopuściłam do tego, aby lekarze, położne i pielęgniarki oglądali moje zarastające krocze 3 dni po porodzie. O Boże. Przypomniałam sobie o krwawej ranie na kroczu - to musiał być dla nich szok! Lipiec, jak zamierzasz rozwiązać ten problem? Chyba przez parę dobrych tygodni będziesz musiała zrezygnować z depilacji (oj wiem,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,15100630,15100630,Wiecie_co_to_juz_przesada_.html


Temat: Depilacja okolic słonika - czy facet powinien ?
"Depilacja prącia, krocza oraz worka mosznowego" brzmi _zdecydowanie_ lepiej niż "depilacja okolic słonika". Okolice słonika zatrącają o pedofilię i quasi- erotyczne zabawy małych dzieci w "doktora" i "mamę-tatę".
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,44935230,44935230,Depilacja_okolic_slonika_czy_facet_powinien_.html


Temat: Z urody meskiej
do Len A co na przykład mężczyznom przeszkadza w owłosionym damskim kroczu, dlaczego się domagają depilacji owych miejsc i dlaczego kobiety nie mogą sobie zażyczyć depilacji owłosionych pleców ?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,13038502,13038502,Z_urody_meskiej.html


Temat: Jean Louis David w Ursusie - prosze o opinie
To nosicie "BOBRY" burakoszanki czy nie? ZADĘCIE WIDZE NASTĄPIŁO A PRZECIE MOŻNA BY ŁATWO SKONFRONTOWAĆ I OBALIĆ ZAKORZENIONĄ TEZĘ - WPŁYW BURACTWA NA DEPILACJE KROCZA.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,298,71586247,71586247,Jean_Louis_David_w_Ursusie_prosze_o_opinie.html


Temat: golenie krocza robicie same?
Dziewczyny a czy myślałyście o kremie do depilacji? Pewnie, że golenie samej swojego krocza jest niewygodne i chyba mozna się przy tym zaciąć. Mniw się wydaję, że krem depilacyjny jest dobrym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,19448492,19448492,golenie_krocza_robicie_same_.html


Temat: depilacja to jeden z podstwowych zabiegow pilegnacyjno higie
a ja się depilowac nie dambo mam uczelenie na takie zabiegi, i łona ani krocza nigdy nie depiluję. Wyłażą mi takie bolące krostki, na które żadne masci nie pomagają a bolą że usiedzieć nie mozna ani się ruszać. I dlatego dla niektórych golenie krocza może być NIEPRZYJEMNE.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,5660397,5660397,depilacja_to_jeden_z_podstwowych_zabiegow_pilegnac.html


Temat: do wszystkich mam - opinia po przecztaniu zyczeń
... a sprawa depilacji łagodnie ujmując wyszła w kontekście jej rzekomych fanek i mojego pamietania, zresztą już mi sie nie chce tłumaczyć bo nie mam z czego baj milutkie obrończynie devili (b...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,16563542,16563542,do_wszystkich_mam_opinia_po_przecztaniu_zyczen.html


Temat: golenie pach i krocza mezczyzn
między książki, bo sam jestem mężczyzną, który kiedyś nie miał w zwyczaju golić się ani pod pachami ani w okolicach krocza, mam więc skalę porównawczą. A jeszcze lepszą choćby dlatego, że ... Wasi męzowie byli robotnikami, rolnikami, to wybaczyłbym to, że ich system wartości, wychowanie, kultura nie pozwoliła im na poznanie zalet depilacji. Ale macie zapewne w domach ludzi wykształconych, wychowanych w nieco ... że i kobiecym jest posiadanie tu i ówdzie włosów? Są przecież mężczyźni, którzy lubią taką "egzotyczną" urodę? Dlaczego same nie paradujecie z owłosionymi łydkami, pachami i kroczem? I coś na koniec:...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,14761938,14761938,golenie_pach_i_krocza_mezczyzn.html


Temat: nawracająca grzybica
... Przed myciem sie i robieniem czegokolwiek przy pupie nawet pielegnacji - dokladne mycie rak tzn najpierw myje rece potem myje pupe. 6 Depilacja okolic krocza tylko przy uzyciu jednorazowych srodkow!!! 7...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,17322770,17322770,nawracajaca_grzybica.html


Temat: nietypowy początek porodu
... zrobic sobie dzien pieknosci, tzn manikure, pedicure, depilacja nog i za jednym zamachem golenie krocza, bo w szkole pani powiedzial, ze lepiej zrobmy to w domu, bo w szpitalu nie zawsze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,5374083,5374083,nietypowy_poczatek_porodu.html